درباره ما

 

 

اینجانب دکتر علی باقرپور متولد سال 1356 هستم. درسال 1375 در رشته دکتری حرفه ای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شده و دوره دندانپزشکی عمومی را در سال 1381 به پایان رساندم. سپس در همان سال با کسب رتبه  اول کشوری در آزمون ورودی دستیاری در رشته تخصصی رادیولوژی دهان، فک و صورت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شده و ادامه دوره دستیاری را در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه و به پایان رساندم.

پس از فارغ التحصیلی در سال 1384 بعنوان عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد استخدام شدم و در سال 1392 عنوان دانشیاری را کسب نمودم و تاکنون به فعالیت در دانشکده مشغول هستم. در این سال ها مقالات تحقیقاتی متعددی را در ژورنال های معتبر علمی به رشته تحریر درآوردم.(مقالات تحقیقاتی)

در خرداد ماه سال 1395 مرکز رادیولوژی دهان، فک و صورت را در خیابان هاشمیه شهر مشهد افتتاح نمودم. در ابتدا در این مرکز تصاویر رادیوگرافی داخل دهانی و خارج دهانی متداول تهیه میشد و سپس در 31 فروردین ماه سال 1396 مرکز رادیولوژی، به دستگاه CBCT نیز مجهز گردید. پس از حدود دو سال فعالیت، مرکز رادیولوژی  در اسفند ماه سال 1397 به مکان فعلی واقع در خیابان ابن سینا منتقل شد.